.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎
نتایج آرای تمامی نامزدها در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎ (ادامه)
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. « زمانی » و راهیابی اولین زن مازندران به مجلس / ساروی ها باز هم به «کارنامی» اعتماد کردند+نتیجه نهایی آرای این حوزه
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مناظره حمیدرسایی و شجاعی کیاسری با موضوع انتخابات در خبرگزاری برنا برگزار می شود. مناظره «رسایی» و «شجاعی کیاسری» برگزار می‌شود
شمال نیوز : مناظره حمیدرسایی و شجاعی کیاسری با موضوع انتخابات در خبرگزاری برنا برگزار می شود.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود .... شجاعی کیاسری : راه چاره در داشتن مجلس کار آمد است / برخی از نمایندگان در همه ادوار وکیل‌الدوله هستند !
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود ....(ادامه)
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند.


هدف از تشکیل ساترا اعمال نفوذ و محدود کردن اپپلیکشن های پخش فیلم و رسانه هاست/ نظارت ساترا قانونی نیست
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند. (ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
شمال نیوز :  در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد. دکتر شجاعی در سلامت کامل است / فعالان فضای مجازی اخلاق را رعایت کنند
شمال نیوز : در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد.(ادامه)
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
شمال نیوز: سید رمضان شجاعی نامزد ادوار مجلس و رئیس سابق مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم کناره‌گیری کرد. کناره گیری غیر منتظره رمضان شجاعی از نامزدی انتخابات مجلس + جزئیات
شمال نیوز: سید رمضان شجاعی نامزد ادوار مجلس و رئیس سابق مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم کناره‌گیری کرد.(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری(ره) از تاریخ 20 تا 24 آبان به مدت 5 روز برگزار خواهد شد. اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری (ره)
شمال نیوز: اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری(ره) از تاریخ 20 تا 24 آبان به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و.... آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و....(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی  3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد..... شجاعی : مجلس کنونی ضعیف ترین مجلس در ادوار گذشته بوده است / پسرم بیکار است / شکایت ابوالفضل سرافراز علت رد صلاحیتم در دور قبل مجلس بود /تنها منبع درآمدی بنده حقوق دریافتی کارمندی است
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی 3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد.....(ادامه)
وزیر کشور در احکام جداگانه ای رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور را منصوب کرد. رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مسئول روابط عمومی وزارت کشور منصوب شدند
وزیر کشور در احکام جداگانه ای رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند..... تقدیر از « شجاعی » رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند.....(ادامه)
آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس
(ادامه)
وزارت کشور هم شایعه سهمیه‌بندی بنزین را تکذیب کرد
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد. آرایش ستاد انتخابات کشور شکل گرفت / عرف رئیس ستاد/ سید رمضان شجاعی رئیس کمیته اطلاع رسانی
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد.(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهشهر می باشد.

شجاعی کیاسری سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهشهر
شمال نیوز: قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهشهر می باشد. (ادامه)
چهارمین مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله شجاعی کیاسری در ساری
چهارمین مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله شجاعی کیاسری (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مسولین استانی و شهرستانی با سخنرانی حجت الاسلام مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در مسجد امام حسین (ع) ساری برگزار شد.آیت الله شجاعی کیاسری که یک دوره عضو مجلس خبرگان رهبری بوده سابقه ۴ دوره نمایندگی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی را داشته است و از علمای بنام حوزه و دانشگاه بوده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.